Δραστηριότητες | ΕΛΓΟ - ΔΗΜΗΤΡΑ

Σε καταστήματα της αλυσίδας MONOPRIX S.A. στο Παρίσι, καθώς και των αλυσίδων Auchan και η Hyper U σε όλη τη Γαλλία, υλοποιήθηκε η δράση "Ημέρες Γευσιγνωσίας", από 25 Νοεμβρίου έως 06 Δεκεμβρίου 2019. Κατά τη διάρκεια των συνολικά 70 ημερών προώθησης της φέτας μέσω της συγκεκριμένης δράσης, σε επιλεγμένα καταστήματα, μια εκπαιδευμένη ομάδα υπεύθυνων προώθησης πρόσφερε στους καταναλωτές φέτα, ενημέρωνε για την αυθεντικότητα του προϊόντος, καθώς και για τα μοναδικά και απαράμιλλα χαρακτηριστικά του και διένειμε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο και ένα δείγμα του προϊόντος.

Επτά εστιατόρια σε διαφορετικές περιοχές στο Παρίσι, ανέλαβαν να προωθήσουν τη φέτα μέσω ενός ειδικού μενού, για δύο εβδομάδες, από 25/11/2019 έως 08/12/2019. Μέσω της δράσης, επιδιώκεται οι πελάτες των εστιατορίων, να εξοικειωθούν με τη γεύση του αυθεντικού προϊόντος, να το διαχωρίσουν από τα άλλα λευκά τυριά και να το εντάξουν στη διατροφή τους. Επιπλέον, σκοπός αυτής της δράσης, ήταν να ωθήσει τους υπεύθυνους των εστιατορίων να προσθέσουν σε μόνιμη βάση τη φέτα στις προμήθειές τους.

 

Προγράμματα προώθησης φέτας
Website Security Test