Δραστηριότητες | ΕΛΓΟ - ΔΗΜΗΤΡΑ

Από 10 -14 Απριλίου 2019 σε 10 καταστήματα της αλυσίδας Sobeys στο Τορόντο του Καναδά για 40 μέρες συνολικά, υλοποιήθηκε η δράση «Ημέρες γευσιγνωσίας – Προώθηση σε σημεία πώλησης (POS)». Δωρεάν δείγματα φέτας ΠΟΠ διανεμήθηκαν, με στόχο την προσέλκυση νέων καταναλωτών, την παγίωση σχέσεων με παλιούς καταναλωτές της φέτας ΠΟΠ, την ενίσχυση της μεταστροφής στη ζήτηση (από τις απομιμήσεις στο αυθεντικό προϊόν) και τη γενική αύξηση της ζήτησης και προβολής της φέτας μέσα από τη διανομή δωρεάν δειγμάτων και φυλλαδίων. Κατά τη διάρκεια της δράσης ένα εκθετήριο και ένα banner με την οπτική ταυτότητα και τα μηνύματα της εκστρατείας τοποθετήθηκαν στα σημεία πώλησης, όπου ένα άτομο υπεύθυνο προώθησης (promoter) προσέφερε στους καταναλωτές φέτα ΠΟΠ, τους ενημέρωνε για την αυθεντικότητά του, καθώς και για τα μοναδικά και απαράμιλλα χαρακτηριστικά του, και διένειμε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο και ένα δωρεάν δείγμα του προϊόντος.

Εκδήλωση τύπου πραγματοποιήθηκε στις 10 Απριλίου 2019 στο εστιατόριο Soula's του Τορόντο, με 100 προσκεκλημένους διαμορφωτές κοινής γνώμης, γαστρονόμους, δημοσιογράφους εξειδικευμένους σε θέματα υγείας και διατροφής και bloggers. Το μενού περιελάμβανε τρία πιάτα, με βάση τη Φέτα ΠΟΠ και συνδυάστηκε με την Καναδική κουζίνα. Σκοπός της δράσης ήταν οι προσκεκλημένοι να εξοικειωθούν με το μήνυμα του προγράμματος ώστε να το μεταβιβάσουν και σε άλλα ακροατήρια. Ομιλητές ήταν ο πρόεδρος του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ κ. Νικόλαος Κατής, ο Ελληνοκαναδός chef Chris Kalisperas και εκπρόσωποι της NOVACERT.

Από 03 έως 17 Απριλίου 2019 υλοποιήθηκε η δράση «Εβδομάδες ειδικών προσφορών στα εστιατόρια», σε συνεργασία με δέκα (10) εστιατόρια στο Τορόντο για περίοδο 2 εβδομάδων ανά εστιατόριο.

Προγράμματα προώθησης φέτας
Website Security Test