Δραστηριότητες | ΕΛΓΟ - ΔΗΜΗΤΡΑ

Ημέρες Γευσιγνωσίας» από τις 4 έως 8 Μάϊου 2022 στο Τορόντο

MIHALIS TORONTO

O ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ στο πλαίσιο του προγράμματος προώθησης της ΦΕΤΑΣ ΠΟΠ στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά, υλοποίησε τη δράση «Ημέρες               γευσιγνωσίας – Προώθηση σε σημεία πώλησης (POS) στο Τορόντο του Καναδά», τo διάστημα από 4 έως 8 Μάϊου 2022.    

Στο πλαίσιο των ενεργειών προώθησης διανεμήθηκαν δωρεάν δείγματα φέτας ΠΟΠ και ενημερωτικά φυλλάδια σε καταναλωτές, σε τριάντα ένα (31) καταστήματα super market στο Τορόντο, (σύνολο 155 ήμερη προώθηση) με στόχο την προσέλκυση νέων καταναλωτών, τη παγίωση της σχέσης με παλιούς καταναλωτές, την ενίσχυση της μεταστροφής στη ζήτηση από τις απομιμήσεις στο αυθεντικό προϊόν και την αύξηση της προβολής και των πωλήσεων της αυθεντικής ΦΕΤΑΣ ΠΟΠ.

 

 

Ημέρες Γευσιγνωσίας» από τις 7 έως τις 12 Μαρτίου 2022 σε 11 καταστήματα Σούπερ Μάρκετ στο Βερολίνο

berlin 2022 Η προωθητική ενέργεια περιλάμβανε:
  • Δωρεάν διανομή συσκευασμένων ατομικών δειγμάτων ΦΕΤΑΣ ΠΟΠ από έμπειρους promoters
  • Ειδικά κατασκευασμένο stand, επισημασμένο με την οπτική ταυτότητα και τα μηνύματα της εκστρατείας
  • Διανομή ενημερωτικού διαφημιστικού φυλλαδίου για τη ΦΕΤΑ ΠΟΠ
  • Ενημέρωση των καταναλωτών για την αυθεντικότητά καθώς και για τα μοναδικά και απαράμιλλα χαρακτηριστικά της ΦΕΤΑΣ ΠΟΠ

 Στόχος της δράσης ήταν η προσέλκυση νέων καταναλωτών, η παγίωση σχέσεων με καταναλωτές της Φέτας ΠΟΠ, η ενίσχυση της μεταστροφής

 στη ζήτηση του αυθεντικού προϊόντος και η γενική αύξηση της ζήτησης και προβολής της φέτας μέσα από τη στοχευμένη διανομή δειγμάτων και

 φυλλαδίων. Οι αλυσίδες οι οποίες επιλέχθηκαν είναι η Edeka και η Rewe που είναι οι δύο μεγαλύτερες αλυσίδες σουπερμάρκετ της Γερμανίας,

 έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της γερμανικής αγοράς και τον μεγαλύτερο αριθμό πελατών, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη αποτελεσματικότητα της

 δράσης. Τα καταστήματα επισκέφτηκαν εκπρόσωποι του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ καθώς και ο κος Θεόδωρος Ξυπολιάς, Γενικός Σύμβουλος ΟΕΥ

 Προξενείου Βερολίνου (Minister Counselor Economic and Commercial Affairs).

 

 

Συμμετοχή στο Φεστιβάλ Γαστρονομίας Taste of Paris 2021

TASTE OF PARIS 26

Τι είναι η Φέτα ΠΟΠ; Σε τι διαφέρει από τα άλλα λευκά τυριά; Γιατί να την επιλέξω;

Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προώθησης της  Φέτας ΠΟΠ ‘Feta PDO. Let’s get real!’*, το οποίο υλοποιεί ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ στις αγορές της Γαλλίας της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου,  επέστρεψε δυναμικά για να δώσει απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, με μία άκρως επιτυχημένη συμμετοχή στο Φεστιβάλ Γαστρονομίας Taste of Paris 2021, μετά από μία περίοδο αναστολής των δράσεων εξαιτίας της πανδημίας Covid-19. Επαγγελματίες του χώρου της εστίασης, chefs, foodbloggers και όλος ο κόσμος της ευρωπαϊκής γαστρονομίας συναντήθηκαν από τις 16 έως τις 19 Σεπτεμβρίου 2021, στο Grand Palais Éphémère του Παρισιού για ένα μοναδικό ταξίδι στη μαγειρική και στη γεύση.

Η εκδήλωση για την προώθηση της Φέτας ΠΟΠ προσέλκυσε το ενδιαφέρον πολλών επισκεπτών, προβάλλοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του αυθεντικού προϊόντος μέσω του Masterclass live cooking show, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου, από την Πρέσβειρα της σύγχρονης ελληνικής κουζίνας και διακεκριμένη chef από τον θεσμό γαστρονομίας Gault & Millau της Γαλλίας, Ντίνα Νικολάου.

Κατά την έναρξη της εκδήλωσης, χαιρετισμό απηύθυνε ο κ. Εμμανουήλ Στάντζος, Γενικός Σύμβουλος ΟΕΥ Α΄ στην Πρεσβεία της Ελλάδος στο Παρίσι και τη σκυτάλη πήρε η σεφ Ντίνα Νικολάου, η οποία μίλησε για το μοναδικό τρόπο παρασκευής του τυριού Φέτα ΠΟΠ και ευαισθητοποίησε το κοινό αναφορικά με το γεγονός ότι η ευρωπαϊκή Φέτα ΠΟΠ είναι η μόνη αυθεντική φέτα και παράγεται αποκλειστικά στην Ελλάδα!  

Στη συνέχεια, η σεφ δημιούργησε παραδοσιακές συνταγές συνδυασμένες με μοντέρνα δημιουργική κουζίνα, με τη Φέτα ΠΟΠ να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο, καθώς αποτελεί ένα βασικό συστατικό της σύγχρονης γαστρονομίας.  Στο τέλος της παρουσίασης, το κοινό είχε την ευκαιρία να γευτεί τη Φέτα ΠΟΠ στις ατομικές μερίδες των συνταγών που μοιράστηκαν αλλά και να πάρει ατομικά δείγματα Φέτας ΠΟΠ για πειραματισμό στην κουζίνα. Φωτογράφηση της εκδήλωσης έγινε από τον Yohann BOREL.

Για περισσότερες πληροφορίες, για νέες προωθητικές δράσεις αλλά και για νόστιμες συνταγές με φέτα επισκεφτείτε το site μας www.fetapdo.eu

Ακολουθήστε μας στα παρακάτω social media για να ενημερώνεστε για όλα τα νέα και τις δράσεις του προγράμματος.

Facebook: www.facebook.com/fetapdo

Instagram: www.instagram.com/fetapdo

À bientôt!

Το λογότυπο των προγραμμάτων προώθησης της φέτας στο εξωτερικόΟι κύριοι στόχοι των προγραμμάτων είναι:

1. Η παροχή πληροφοριών και η αύξηση της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών, σχετικά με το γεγονός ότι η Φέτα ΠΟΠ είναι η μοναδική αυθεντική Φέτα και ως τέτοια παράγεται στην Ελλάδα:  

  •    20% στις αγορές της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας,
  •    30% στην Αμερική και στον Καναδά

2. Να επιτευχθεί αύξηση στις εξαγωγές της Φέτας ΠΟΠ:

  •    48% στις αγορές της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας,
  •    107% στην Αμερική και στον Καναδά


Τα τετρασέλιδα διαφημιστικά έντυπα που δημιουργήθηκαν για τις ανάγκες των προγραμμάτων προώθησης της φέτας στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά, καθώς και στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας και της Γερμανίας φαίνονται παρακάτω:

 

 
brochure feta brochure feta EE

Δράσεις που που υλοποιήθηκαν το 2ο έτος:

Στη Γαλλία:

Σε καταστήματα της αλυσίδας MONOPRIX S.A. στο Παρίσι, καθώς και των αλυσίδων Auchan και Hyper U σε όλη τη Γαλλία, υλοποιήθηκε η δράση "Ημέρες Γευσιγνωσίας", από 25 Νοεμβρίου έως 06 Δεκεμβρίου 2019. Κατά τη διάρκεια των συνολικά 70 ημερών προώθησης της φέτας μέσω της συγκεκριμένης δράσης, σε επιλεγμένα καταστήματα, μια εκπαιδευμένη ομάδα υπεύθυνων προώθησης πρόσφερε στους καταναλωτές φέτα, ενημέρωνε για την αυθεντικότητα του προϊόντος, καθώς και για τα μοναδικά και απαράμιλλα χαρακτηριστικά του και διένειμε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο και ένα δείγμα του προϊόντος.

 

Επτά εστιατόρια σε διαφορετικές περιοχές στο Παρίσι, ανέλαβαν να προωθήσουν τη φέτα μέσω ενός ειδικού μενού, για δύο εβδομάδες, από 25/11/2019 έως 08/12/2019. Μέσω της δράσης, επιδιώκεται οι πελάτες των εστιατορίων, να εξοικειωθούν με τη γεύση του αυθεντικού προϊόντος, να το διαχωρίσουν από τα άλλα λευκά τυριά και να το εντάξουν στη διατροφή τους. Επιπλέον, σκοπός αυτής της δράσης, ήταν να ωθήσει τους υπεύθυνους των εστιατορίων να προσθέσουν σε μόνιμη βάση τη φέτα στις προμήθειές τους.

 

Στο Λονδίνο:

Επτά εστιατόρια σε διαφορετικές περιοχές του Λονδίνου, ανέλαβαν να προωθήσουν τη φέτα μέσω ενός ειδικού μενού, για δύο εβδομάδες, από 04/11/2019 έως 17/11/2019. Μέσω της δράσης, επιδιώκεται οι πελάτες των εστιατορίων, να εξοικειωθούν με τη γεύση του αυθεντικού προϊόντος, να το διαχωρίσουν από τα άλλα λευκά τυριά και να το εντάξουν στη διατροφή τους. Επιπλέον, σκοπός αυτής της δράσης, ήταν να ωθήσει τους υπεύθυνους των εστιατορίων να προσθέσουν σε μόνιμη βάση τη φέτα στις προμήθειές τους.

 

Στη Γερμανία:

Η συμμετοχή στη διεθνή έκθεση στη διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών, Anuga 2019, στην Κολωνία, σηματοδοτεί την έναρξη του 2ου έτους υλοποίησης των προγραμμάτων προώθησης της φέτας.

 

Στη Γερμανία η δραστηριότητα "Ημέρες Γευσιγνωσίας" υλοποιήθηκε από 16 έως 20.03.2020 σε 5 καταστήματα των αλυσίδων Edeka και Rewe. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 25 μέρες προώθησης. Η δράση διακόπηκε λόγω των μέτρων για τον κορονοϊό.

  

Στο Τορόντο του Καναδά:

Η χορηγία στο European Film Festival του Τορόντου (EUFF), το οποίο πραγματοποιείται στο Τορόντο από 7-21 Νοεμβρίου 2019, στο Venue: The Royal (608 College Street, Toronto, Ontario M6G 1A1), έχει σκοπό την ενημέρωση των επισκεπτών και συμμετεχόντων για το λογότυπο και τα μηνύματα του προγράμματος. Υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο οι επισκέπτες του φεστιβάλ ξεπερνούν τους 15.000. Το φεστιβάλ διαφημίζεται έντονα στους δρόμους του Τορόντο, στο διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα, και σε συνδυασμό με την τοποθέτηση web banner και την καταχώρηση στο περιοδικό NOW που αποτελεί χορηγό επικοινωνίας του φεστιβάλ υπολογίζεται ότι θα ενημερωθούν για τα λογότυπα και τα μηνύματα του προγράμματος πάνω από 2 εκατομμύρια κάτοικοι του Τορόντο.

 

Στη Νέα Υόρκη των ΗΠΑ: 

Πραγματοποιήθηκε εκδήλωση Τύπου στη Νέα Υόρκη των ΗΠΑ, την Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020 και ώρα 18:30, στο εστιατόριο Kyma Flatiron. Στην εκδήλωση  παρευρέθηκαν διαμορφωτές κοινής γνώμης, γαστρονόμοι-σεφ, δημοσιογράφοι εξειδικευμένοι σε θέματα υγείας και διατροφής και food bloggers.

 

16 εστιατόρια της Νέας Υόρκης ανέλαβαν να προωθήσουν τη φέτα μέσω ενός ειδικού μενού, για δύο εβδομάδες, από 8 έως 21 Μαρτίου 2020. Μετά την ολοκλήρωση της 1ης εβδομάδας υλοποίησης και έπειτα από την αύξηση των κρουσμάτων της νόσου Covid-19, τα εστιατόρια στη Νέα Υόρκη έκλεισαν με κυβερνητική απόφαση που τέθηκε σε ισχύ στις 17 Μαρτίου 2020. Ως εκ τούτου, λόγω ανωτέρας βίας δεν κατέστη εφικτή η πραγματοποίηση της δράσης, το διάστημα 17-21 Μαρτίου. Μέσω της δράσης, επιδιώκεται οι πελάτες των εστιατορίων, να εξοικειωθούν με τη γεύση του αυθεντικού προϊόντος, να το διαχωρίσουν από τα άλλα λευκά τυριά και να το εντάξουν στη διατροφή τους. Επιπλέον, σκοπός αυτής της δράσης, ήταν να ωθήσει τους υπεύθυνους των εστιατορίων να προσθέσουν σε μόνιμη βάση τη φέτα στις προμήθειές τους. 

 

Δράσεις που που υλοποιήθηκαν το 1ο έτος:

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία τον Μάιο του 2019 το 1ο έτος υλοποίησης των τριετούς διάρκειας προγραμμάτων προώθησης της φέτας, με το διακριτικό τίτλο «Feta PDO. Let’s get real!», στις αγορές των ΗΠΑ, του Καναδά καθώς και της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας.

Πλούσιο ήταν το πρόγραμμα των δράσεων σε όλες τις χώρες στόχους. Πραγματοποιήθηκαν ολοσέλιδες καταχωρίσεις σε έντυπα μέσα που απευθύνονται σε καταναλωτές και επιχειρηματίες, διαφήμιση σε τηλεόραση & στο διαδίκτυο, διαφήμιση μέσω γιγαντοαφισών/αφισών/διαφημιστικών πλαισίων σε εξωτερικούς χώρους. Υλοποιήθηκαν εκπαιδευτικά ταξίδια στην Ελλάδα για διατροφολόγους, γαστρονόμους, δημοσιογράφους εξειδικευμένους σε θέματα υγείας και διατροφής και bloggers, προκειμένου να γνωρίσουν από κοντά την παραγωγική διαδικασία της φέτας. Οι παραπάνω επισκέπτες ήλθαν στην Ελλάδα από το Παρίσι, το Λονδίνο, την Κολωνία και το Ντίσελντορφ καθώς και από την Νέα Υόρκη και το Τορόντο.

Ειδικότερα κατά τη διάρκεια του 1ου έτους υλοποιήθηκαν οι παρακάτω δράσεις ανά χώρα στόχο:

 

Στη Γαλλία:

Ο ΕΛΓΟ – ΔΗΜΗΤΡΑ, συμμετείχε με περίπτερο στην έκθεση SIAL Paris, από την Κυριακή 21 έως την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018. Η SIAL είναι μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων και ποτών στον κόσμο. Περισσότεροι από 310.000 επαγγελματίες από όλο τον κόσμο επισκέφθηκαν την έκθεση, στην οποία συμμετείχαν 7.200 εκθέτες από 119 χώρες. Ιδιαίτερα τιμητική ήταν η παρουσία του Υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Βασίλειου Κόκκαλη, και της  Συμβούλου Α’ Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων της ελληνικής Πρεσβείας στο Παρίσι, κας Ευφροσύνης Μητά, οι οποίοι είναι αρωγοί στις ενέργειες προβολής της φέτας.

Εκδήλωση Τύπου πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018, στο Ξενοδοχείο Novotel Roissy στο Παρίσι, με προσκεκλημένους διαμορφωτές κοινής γνώμης, γαστρονόμους και δημοσιογράφους, εξειδικευμένους σε θέματα υγείας και διατροφής και bloggers.  Ομιλητές στην εκδήλωση ήταν ο Πρόεδρος του ΕΛΓΟ- ΔΗΜΗΤΡΑ κ. Νικόλαος Κατής και ο Πρόεδρος του ΣΕΒΓΑΠ κ. Χρήστος Αποστολόπουλος. 

Για δύο εβδομάδες, από τις 2 έως τις 19 Απριλίου 2019, υλοποιήθηκε η δράση «Εβδομάδες ειδικών προσφορών στα εστιατόρια» σε επτά (7) εστιατόρια, στο Παρίσι. Δημιουργήθηκε ειδικό μενού με βάση τη φέτα και παράλληλα ήταν διαθέσιμα ενημερωτικά φυλλάδια προκειμένου οι πελάτες των εστιατορίων να εξοικειωθούν με τη γεύση του αυθεντικού προϊόντος, να το διαχωρίσουν από τα άλλα λευκά τυριά και να το εντάξουν στη διατροφή τους. Επιπλέον, σκοπός αυτής της δράσης ήταν να ωθήσει τους υπεύθυνους των εστιατορίων να προσθέσουν σε μόνιμη βάση τη φέτα στις προμήθειές τους.

Στις 18, 21, 28 και 29 Μαρτίου 2019, στο Παρίσι, σε συνεργασία με τις σχολές μαγειρικής «L’atelier des Sens», «750 l’atelier» και «Lycée Hôtelier de Saint-Quentin» υλοποιήθηκαν οι δράσεις «Εργαστήρια σε σχολές μαγειρικής» και «Μαθήματα μαγειρικής για ερασιτέχνες σεφ» με τη συμμετοχή 80 σπουδαστών ανά σχολή και ομιλητές τους διακεκριμένους σεφ Audrey Simon, Gilles και Despina Blain. Η ομάδα – στόχος ήταν ένα κράμα από διαφορετικά κοινωνικά επίπεδα, ηλικίες, εθνικότητες ήταν πολύ ενθουσιώδης και πρόθυμη να δοκιμάσει νέες γευστικές προτάσεις. Κοινό τους σημείο, η αγάπη για τη μαγειρική και τη δημιουργική απασχόληση στη γαστρονομία. Είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την αυθεντικότητα, την ποιότητα, τη γεύση και τις πολλαπλές χρήσεις της φέτας, καθώς και τη χρήση της στη μεσογειακή και τη διεθνή γαστρονομία. Τα μαθήματα μαγειρικής αναρτήθηκαν στον ιστότοπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του προγράμματος, σε ζωντανή σύνδεση (Livestreaming) και οι συμμετέχοντες μοιράστηκαν την εμπειρία τους με αναρτήσεις στα δικά τους μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Στο Ηνωμένο Βασίλειο:

Ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ συμμετείχε με περίπτερο στην διεθνή έκθεση IFE στο Λονδίνο από 17 έως 20 Μαρτίου 2019. H εν λόγω έκθεση συγκεντρώνει τους περισσότερους αγοραστές και προμηθευτές τροφίμων και ποτών από οποιοδήποτε άλλο εκθεσιακό γεγονός στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με τα καταγεγραμμένα στοιχεία προσελκύει κάθε 2 χρόνια περισσότερους από 27.000 συμμετέχοντες από 111 χώρες, με 1.350 εκθέτες εταιρείες που συναντούν επιχειρηματικά, πρόσωπο με πρόσωπο με κοινό κορυφαίων λιανοπωλητών, αγοραστών τροφίμων, χονδρεμπόρων, διανομέων, εισαγωγέων, εξαγωγέων και κατασκευαστών. Στο περίπτερο του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ υπήρχαν διαθέσιμα δείγματα φέτας και διαφημιστικά φυλλάδια. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης παραχωρήθηκαν από εκπροσώπους του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ δύο (2) συνεντεύξεις στο Ελληνικό Ραδιόφωνο του Λονδίνου (LGR).

Οι δράσεις «Εργαστήρια σε σχολές μαγειρικής» και «Μαθήματα μαγειρικής για ερασιτέχνες σεφ» υλοποιήθηκαν στο Λονδίνο, σε συνεργασία με τη σχολή «The Cooking Shed», στις 29.03.2019 και στις 07.04.2019, τη σχολή «The Natural Cook Company» στις 17.04.2019, τη σχολή «Bromley College/Optington Campus» στις 03.04.2019 και στην σχολή «Room Forty» στις 11.04.2019, με σκοπό την ανάδειξη της αυθεντικότητας και της μοναδικότητας της φέτας, των ασύγκριτων χαρακτηριστικών της και της εκπληκτικής ευελιξίας με την οποία εντάσσεται τόσο στη μεσογειακή όσο και στη διεθνή κουζίνα. Ομιλητές ήταν οι διακεκριμένοι σεφ Regan Anderton και Philip Friend.

Εκδήλωση τύπου πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 30 Απριλίου 2019, σε εστιατόριο της αλυσίδας The Real Greek στο Λονδίνο, με προσκεκλημένους διαμορφωτές κοινής γνώμης, γαστρονόμους, δημοσιογράφους εξειδικευμένους σε θέματα υγείας και διατροφής και bloggers, οι οποίοι ενημερώθηκαν για τη φέτα και είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν γευστικά πιάτα μαγειρεμένα με φέτα. Η Executive Chef, τηλεοπτική παρουσιάστρια μαγειρικής και συγγραφέας Tonia Buxton ανέλαβε την παρουσίαση του live cooking show. Ομιλητής στην εκδήλωση ήταν ο πρόεδρος του ΣΕΒΓΑΠ κ. Χρήστος Αποστολόπουλος. 

Από 30 Απριλίου  2019 έως 14 Μαΐου 2019 σε συμφωνία με την αλυσίδα εστιατορίων The Real Greek, στο Λονδίνο προετοιμάστηκε ένα ειδικό μενού με συστατικό τη Φέτα ΠΟΠ και χρησιμοποιήθηκαν τα κανάλια επικοινωνίας 7 εστιατορίων (λίστες αποδεκτών αλληλογραφίας, σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κ.λπ.) προκειμένου να ενημερωθούν οι τακτικοί πελάτες για την προωθητική δράση.

Στη Γερμανία:

Σε καταστήματα των αλυσίδων REWE και EDEKA, στη περιοχή του Ντίσελντορφ, υλοποιήθηκε η δράση «Ημέρες γευσιγνωσίας (POS)», από 18  έως 22 Μαρτίου 2019 και από 25 έως 29 Μαρτίου 2019. Κατά τη διάρκεια των συνολικά 45 ημερών προώθησης της φέτας μέσω της συγκεκριμένης δράσης, ένα επισημασμένο (με την οπτική ταυτότητα και τα μηνύματα της εκστρατείας) εκθετήριο και ένα πανό τοποθετήθηκαν μέσα στα επιλεγμένα καταστήματα, όπου μια εκπαιδευμένη ομάδα υπεύθυνων προώθησης πρόσφερε στους καταναλωτές φέτα, ενημέρωνε για την αυθεντικότητα του προϊόντος, καθώς και για τα μοναδικά και απαράμιλλα χαρακτηριστικά του και διένειμε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο και ένα δείγμα του προϊόντος.

Από 29 Νοεμβρίου 2018 έως 13 Δεκεμβρίου 2018  στις ώρες λειτουργίας των εστιατορίων και για περίοδο 2 εβδομάδων ανά σημείο, πραγματοποιήθηκε η προώθηση της φέτας σε 7 εστιατόρια στην Κολωνία, στο Ντίσελντορφ και στο Μόναχο. Τα εστιατόρια ανέλαβαν να προετοιμάσουν ένα ειδικό μενού με συστατικό τη φέτα και να χρησιμοποιήσουν δικά τους κανάλια επικοινωνίας (λίστες αποδεκτών αλληλογραφίας, σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κ.λπ.) προκειμένου να ενημερώσουν την πελατεία τους για την προωθητική δράση. Σκοπός είναι να οι πελάτες των εστιατορίων να εξοικειωθούν με τη γεύση του προϊόντος και οι υπεύθυνοι των εστιατορίων να προσθέσουν σε μόνιμη βάση τη φέτα στις προμήθειές τους.

Σε συνεργασία με τις σχολές μαγειρικής Albrecht-Dürer-Berufskollegs και Berufskolleg Bergisch Gladbach υλοποιήθηκαν οι δράσεις «Εργαστήρια σε σχολές μαγειρικής» και «Μαθήματα μαγειρικής για ερασιτέχνες σεφ»Δημιουργήθηκαν 4 τμήματα ημερησίως των 20 ατόμων στις 31 Μαΐου στις 3 Ιουνίου στις 4 Ιουνίου και στις 5 Ιουνίου 2019, με σκοπό οι ενδιαφερόμενοι μαθητές των σχολών μαγειρικής αλλά και οι ερασιτέχνες σεφ να ενημερωθούν για την αυθεντικότητα, την ποιότητα, τη γεύση και τις πολλαπλές χρήσεις της φέτας, καθώς και τη χρήση της στη μεσογειακή και τη διεθνή γαστρονομία, στο πλαίσιο υλοποίησης ειδικά σχεδιασμένων μαθημάτων.

 

Εκδήλωση τύπου πραγματοποιήθηκε στις 09 Μαΐου 2019 σε αίθουσα του Μουσείου Σοκολάτας, στην Κολωνία. Εκ μέρους του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ ομιλήτρια ήταν η κα Λαμπράκη Μαρία. Την παρουσίαση του live cooking show έκανε ο Executive Chef Γουλίνας Ιωάννης. Η εκδήλωση μεταδίδονταν με live streaming στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης του προγράμματος.

 

Στον Καναδά:

Από 10 -14 Απριλίου 2019 σε 10 καταστήματα της αλυσίδας Sobeys στο Τορόντο του Καναδά για 40 μέρες συνολικά, υλοποιήθηκε η δράση «Ημέρες γευσιγνωσίας – Προώθηση σε σημεία πώλησης (POS)». Δωρεάν δείγματα φέτας ΠΟΠ διανεμήθηκαν, με στόχο την προσέλκυση νέων καταναλωτών, την παγίωση σχέσεων με παλιούς καταναλωτές της φέτας ΠΟΠ, την ενίσχυση της μεταστροφής στη ζήτηση (από τις απομιμήσεις στο αυθεντικό προϊόν) και τη γενική αύξηση της ζήτησης και προβολής της φέτας μέσα από τη διανομή δωρεάν δειγμάτων και φυλλαδίων. Κατά τη διάρκεια της δράσης ένα εκθετήριο και ένα banner με την οπτική ταυτότητα και τα μηνύματα της εκστρατείας τοποθετήθηκαν στα σημεία πώλησης, όπου ένα άτομο υπεύθυνο προώθησης (promoter) προσέφερε στους καταναλωτές φέτα ΠΟΠ, τους ενημέρωνε για την αυθεντικότητά του, καθώς και για τα μοναδικά και απαράμιλλα χαρακτηριστικά του, και διένειμε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο και ένα δωρεάν δείγμα του προϊόντος.

Εκδήλωση τύπου πραγματοποιήθηκε στις 10 Απριλίου 2019 στο εστιατόριο Soula's του Τορόντο, με 100 προσκεκλημένους διαμορφωτές κοινής γνώμης, γαστρονόμους, δημοσιογράφους εξειδικευμένους σε θέματα υγείας και διατροφής και bloggers. Το μενού περιελάμβανε τρία πιάτα, με βάση τη φέτα και συνδυάστηκε με την Καναδική κουζίνα. Σκοπός της δράσης ήταν οι προσκεκλημένοι να εξοικειωθούν με το μήνυμα του προγράμματος ώστε να το μεταβιβάσουν και σε άλλα ακροατήρια. Ομιλητές ήταν ο πρόεδρος του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ κ. Νικόλαος Κατής και ο Ελληνοκαναδός chef Chris Kalisperas καθώς και εκπρόσωποι της εταιρείας NOVACERT.

Από 03 έως 17 Απριλίου 2019 υλοποιήθηκε η δράση «Εβδομάδες ειδικών προσφορών στα εστιατόρια», σε συνεργασία με δέκα (10) εστιατόρια στο Τορόντο για περίοδο 2 εβδομάδων ανά εστιατόριο.

Στις ΗΠΑ:

Στη Νέα Υόρκη:

Εκδήλωση τύπου με 100 προσκεκλημένους διαμορφωτές κοινής γνώμης, γαστρονόμους, και δημοσιογράφους, πραγματοποιήθηκε στις 09 Απριλίου στον πολυχώρο/εστιατόριο Battery Gardens, στη Νέα Υόρκη. Οι ομιλητές ήταν ο Πρόεδρος του ΓΕΩΤΕΕ κ. Μάμαλης Σπύρος, ως εκπρόσωπος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ, η Chef Vasiliki Vourliotaki και ο κ. Ταμπαρόπουλος Δημήτριος, υποδιευθυντής της NOVACERT.

Η δράση «Εβδομάδες ειδικών προσφορών στα εστιατόρια» υλοποιήθηκε σε 16 εστιατόρια της Νέας Υόρκης, από 5 έως 19 Απριλίου 2019.

Η δράση «Ημέρες γευσιγνωσίας – Προώθηση σε σημεία πώλησης (POS)» στις ΗΠΑ, υλοποιήθηκε από 11 έως στις 13 Μαΐου 2019 (3 ημέρες) σε 15 καταστήματα των Fairway και 5 καταστήματα των Market Basket στις πόλεις New York, New Jersey και στην περιοχή New England των ΗΠΑ. Τα καταστήματα που επιλέχθηκαν (POS) και συμμετείχαν στη δράση, βρίσκονται σε κεντρικά σημεία και είχαν καλή πρόσβαση για το κοινό. Σε κάθε σταντ γινόταν ενημέρωση των πελατών και δινόταν το διαφημιστικό φυλλάδιο και το δωρεάν δείγμα. Το προσωπικό της προώθησης ήταν πολύ καλά ενημερωμένο και με πολύ καλή διάθεση να προβάλει το προϊόν και ευχάριστο στην επικοινωνία με το κοινό. Ο εμπορικός ακόλουθος του προξενείου μας στην Νέα Υόρκη κος Μιχαηλίδης εξέφρασε την άποψη ότι είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιούνται τόσο πετυχημένες δράσεις για την προώθηση της φέτας με πρωτοβουλία δημόσιου φορέα και ότι υπάρχει ήδη θετικός αντίκτυπος από το πρόγραμμα στον επιχειρηματικό κόσμο της Νέας Υόρκης.

Στο Σαν Φρανσίσκο, της Καλιφόρνιας:

Ο ΕΛΓΟ – ΔΗΜΗΤΡΑ συμμετείχε με περίπτερο από την Κυριακή 13 έως την Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019, στην έκθεση WINTER FANCY FOOD SHOW στο Σαν Φρανσίσκο, μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τροφίμων και ποτών στον κόσμο. Περισσότερα από 80.000 προϊόντα εκτίθενται στην έκθεση αυτή, στην οποία συμμετέχουν πάνω από 1.400 εκθέτες από όλο τον κόσμο. Ιδιαίτερα τιμητική ήταν η παρουσία του Γενικού Πρόξενου της Ελλάδας στο Σαν Φρανσίσκο κ. Αντώνη Σγουρόπουλου και της εμπορικής ακολούθου κας Δάφνης Βιτσικουνάκη, οι οποίοι είναι αρωγοί στις ενέργειες προβολής της φέτας. Έγινε μια αξιόλογη προσπάθεια για δημιουργία νέων επιχειρηματικών επαφών και για την εξοικείωση επαγγελματιών με τη φέτα. Η κα Βιτσικουνάκη, προσκάλεσε στο περίπτερο σεφ από εστιατόρια στο Σαν Φρανσίσκο καθώς και food bloggers.

Τη Δευτέρα 14 Ιανουαρίου παράλληλα με την έκθεση, σπουδαστές της σχολής μαγειρικής "The Culinary Institute of America in California (CIA)", είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την αυθεντικότητα, την ποιότητα, τη γεύση και τις πολλαπλές χρήσεις της φέτας, καθώς και τη χρήση της στη μεσογειακή και τη διεθνή γαστρονομία, στο πλαίσιο υλοποίησης ειδικά σχεδιασμένων μαθημάτων με ομιλήτρια την βραβευμένη επαγγελματία chef και συγγραφέα κα Janet Fletcher. 100 μαθητές σε 2 διαφορετικά εργαστήρια, δοκίμασαν φέτα σε διάφορες συνταγές και συμμετείχαν σε μια διαδραστική παρουσίαση της Janet Fletcher, η οποία μίλησε για τη γεύση, το άρωμα, το χρώμα, την υφή της φέτας, τόνισε τις διαφορές της φέτας από άλλα λευκά τυριά τόσο στην προέλευση, όσο και στα χαρακτηριστικά και στον τρόπο παραγωγής. Παράλληλα, διοργανώθηκε εκδήλωση για τη φέτα στο «Cheese School» του Σαν Φρανσίσκο στις 16.01.2019. Οι προσκεκλημένοι ήταν food bloggers, εστιάτορες και εισαγωγείς τροφίμων. Παραβρέθηκαν επίσης εκπρόσωποι του ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ και η εμπορική ακόλουθος κα Δάφνη Βιτσικουνάκη. Η διακεκριμένη σεφ κα Janet Fletcher, έκανε παρουσίαση για τη φέτα και η σεφ Jocelyn Van Landingham παρουσίασε τα πιάτα που είχε ετοιμάσει.

 

 

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των προγραμμάτων προώθησης της φέτας στο εξωτερικό: http://www.fetapdo.eu/

 

Σε καταστήματα της αλυσίδας MONOPRIX S.A. στο Παρίσι, καθώς και των αλυσίδων Auchan και η Hyper U σε όλη τη Γαλλία, υλοποιήθηκε η δράση "Ημέρες Γευσιγνωσίας", από 25 Νοεμβρίου έως 06 Δεκεμβρίου 2019. Κατά τη διάρκεια των συνολικά 70 ημερών προώθησης της φέτας μέσω της συγκεκριμένης δράσης, σε επιλεγμένα καταστήματα, μια εκπαιδευμένη ομάδα υπεύθυνων προώθησης πρόσφερε στους καταναλωτές φέτα, ενημέρωνε για την αυθεντικότητα του προϊόντος, καθώς και για τα μοναδικά και απαράμιλλα χαρακτηριστικά του και διένειμε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο και ένα δείγμα του προϊόντος.

Επτά εστιατόρια σε διαφορετικές περιοχές στο Παρίσι, ανέλαβαν να προωθήσουν τη φέτα μέσω ενός ειδικού μενού, για δύο εβδομάδες, από 25/11/2019 έως 08/12/2019. Μέσω της δράσης, επιδιώκεται οι πελάτες των εστιατορίων, να εξοικειωθούν με τη γεύση του αυθεντικού προϊόντος, να το διαχωρίσουν από τα άλλα λευκά τυριά και να το εντάξουν στη διατροφή τους. Επιπλέον, σκοπός αυτής της δράσης, ήταν να ωθήσει τους υπεύθυνους των εστιατορίων να προσθέσουν σε μόνιμη βάση τη φέτα στις προμήθειές τους.

 

Επτά εστιατόρια σε διαφορετικές περιοχές του Λονδίνου ανέλαβαν να προωθήσουν μέσω ενός ειδικού μενού τη φέτα για δύο εβδομάδες, από 04/11/2019 έως 17/11/2019. Η δράση περιλαμβάνει δημιουργία ειδικού μενού με φέτα, με σκοπό οι πελάτες των εστιατορίων, να εξοικειωθούν με τη γεύση του αυθεντικού προϊόντος, να το διαχωρίσουν από τα άλλα λευκά τυριά και να το εντάξουν στη διατροφή τους. Επιπλέον, σκοπός αυτής της δράσης ήταν να ωθήσει τους υπεύθυνους των εστιατορίων να προσθέσουν σε μόνιμη βάση τη φέτα στις προμήθειές τους.

O ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ συμμετείχε με περίπτερο στη διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών, Anuga 2019, στην Κολωνία, από 05 έως 09 Οκτωβρίου 2019, στο πλαίσιο υλοποίησης του 2ου έτους του προγράμματος προώθησης της φέτας στις αγορές της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Anuga 2019 λαμβάνουν μέρος οι μεγαλύτερες εταιρείες του αγροτοδιατροφικού κλάδου που δραστηριοποιούνται εντός και εκτός ελληνικών συνόρων.

Το περίπτερο του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ, επισκέφθηκαν επαγγελματίες του αγροτοδιατροφικού τομέα απ’ όλο τον κόσμο, οι οποίοι ενημερώθηκαν για τη φέτα, την προέλευσή της, τον τρόπο παρασκευής της και την ανώτερη ποιότητα της. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν επαφές με όλους τους Έλληνες παραγωγούς και επιχειρηματίες που συμμετείχαν στην έκθεση και δραστηριοποιούνται στον τομέα της φέτας και των ελληνικών τυριών ΠΟΠ και Β2Β συναντήσεις.

Την Τρίτη 08.10.2019 ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μ. Βορίδης συνοδευόμενος από τη Γενική Πρόξενο της Ελλάδος στο Ντίσελντορφ κα Μαρία Παπακωνσταντίνου, επισκέφθηκε το περίπτερο του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ και ενημερώθηκε για το πρόγραμμα προώθησης της φέτας στο εξωτερικό, τους στόχους του και για τις δράσεις που έχουν υλοποιηθεί κατά τη διάρκεια του 1ου έτους υλοποίησής του.

Εκδήλωση τύπου πραγματοποιήθηκε στις 09 Μαΐου 2019 σε αίθουσα του Μουσείου Σοκολάτας, στην Κολωνία. Εκ μέρους του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ ομιλήτρια ήταν η κα Λαμπράκη Μαρία. Την παρουσίαση του live cooking show έκανε ο Executive Chef Γουλίνας Ιωάννης. Η εκδήλωση μεταδίδονταν με live streaming στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης του προγράμματος.

 

Website Security Test