Δραστηριότητες | ΕΛΓΟ - ΔΗΜΗΤΡΑ

 

Από τις 2 έως 19 Απριλίου 2019, στις ώρες λειτουργίας των εστιατορίων υλοποιήθηκε η δράση «Εβδομάδες ειδικών προσφορών στα εστιατόρια». Σε επτά (7) εστιατόρια στο Παρίσι, για 2 εβδομάδες δημιουργήθηκε ειδικό μενού με φέτα, το οποίο ήταν διαθέσιμο για τους πελάτες του κάθε εστιατορίου παράλληλα με διαφημιστικό φυλλάδιο για τη φέτα, προκειμένου αυτοί να εξοικειωθούν με τη γεύση του αυθεντικού προϊόντος, να το διαχωρίσουν από τα άλλα λευκά τυριά και να το εντάξουν στη διατροφή τους. Επιπλέον, σκοπός αυτής της δράσης ήταν να ωθήσει τους υπεύθυνους των εστιατορίων να προσθέσουν σε μόνιμη βάση την φέτα ΠΟΠ στις προμήθειές τους.

Στις 18, 21, 28 και 29 Μαρτίου 2019, σε συνεργασία με τις σχολές μαγειρικής «L’atelier des Sens - 32 Rue Vignon, 75009 Paris», «750 l’atelier - 60 Rue du Faubourg Poissonnière, 75010 Paris» και «Lycée Hôtelier de Saint-Quentin en Yvelines – 2, place Rabelais- 78280 Guyancourt» υλοποιήθηκαν οι δράσεις «Εργαστήρια σε σχολές μαγειρικής» και «Μαθήματα μαγειρικής για ερασιτέχνες σεφ». 80 σπουδαστές ανά σχολή παρακολούθησαν τη δράση. Διεξήχθησαν 2 σεμινάρια με 40 σπουδαστές έκαστο. Η ομάδα – στόχος που ήταν ένα κράμα από διαφορετικά κοινωνικά επίπεδα, ηλικίες, εθνικότητες και διαφορετικού φύλου, ήταν πολύ ενθουσιώδης και πρόθυμη να δοκιμάσει νέες γευστικές προτάσεις. Κοινό τους σημείο, η αγάπη για τη μαγειρική και τη δημιουργική απασχόληση στη γαστρονομία. Είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την αυθεντικότητα, την ποιότητα, τη γεύση και τις πολλαπλές χρήσεις της φέτας, καθώς και τη χρήση της στη μεσογειακή και τη διεθνή γαστρονομία, στο πλαίσιο υλοποίησης ειδικά σχεδιασμένων μαθημάτων με ομιλητές τους διακεκριμένους σεφ Audrey Simon, Gilles και Despina Blain. Τα μαθήματα μαγειρικής αναρτήθηκαν στον ιστότοπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όσοι από τους συμμετέχοντες συναίνεσαν, μοιράστηκαν την εμπειρία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε ζωντανή σύνδεση (Livestreaming) και αναρτήσεις.

 

 

Προγράμματα προώθησης φέτας
Website Security Test